przemyślenia koncertowe

ponieważ mimo wszystkich wątpliwości jestem dobrej myśli, że mi się uda i pojadę oraz że zobaczę jakiś koncert (w sumie znowu planuję lecieć specjalnie na Arashi).
Najbardziej marzyłam o kolejnym koncercie na Kokuritsu (druga edycja "Arafes"), ale z tego co ostatnio piszą różne brukowe szmatławce nie wiadomo jak to będzie z tym koncertem Arashi w 2013 na Stadionie. Mam nadzieje, że to nie znaczy że w ogóle Arafes nie będzie, ale że przeniosą do Dome. Albo inny koncert zrobią na jesieni. Ja muszę ich znowu zobaczyć na żywo, muszę.
Miałam również nadzieję, że może może również 2PM zagraliby w tym samym czasie. Ale niestety już jest zapowiedziana ich trasa po Japonii na wiosnę (ale ja nie dam rady na wiosnę).
Fajnie jakby w ogóle udało się jeszcze jakiś koncercik załapać.

0 komentarze:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Bo marzenia są najważniejsze. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.